النـــــــــــــــــــــــــــــــــــدي كــــــــــــــــافيــــــــــه
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

النـــــــــــــــــــــــــــــــــــدي كــــــــــــــــافيــــــــــه

البيت بيتك والمشاريب علينا

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

ممكن اعرف ليــــــــــــــــــــه

5 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
وردة الصحراء

انثى عدد الرسائل : 20

ممكن اعرف ليــــــــــــــــــــه Empty
مُساهمةموضوع: ممكن اعرف ليــــــــــــــــــــه   ممكن اعرف ليــــــــــــــــــــه Icon_minitimeالثلاثاء ديسمبر 25, 2007 10:15 am

بيتهيئلي يا استاذ اسلام ان صورتي مكنتش خليعه او فيها اي منظر وحش علشااااااااااااااااان تمسحها والتوقيع كمااااااااااااااااااااااااانوعلى العموم يا استااااااااااااذ انت مش هتجبر الاعضاء على انهم يحطو الصور اللي على مزاجك وعلى العموووووووووووووووووم انا فعلا غلطااااااااااااااااااانه اني دخلت تاااااااااااااااااني وانا كنت داخله باحترامي ومزعلتش حد مني ولا عشااااااااااااان الانسه اليس مش عجبها الصورة ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ونصيحه مني لما تحب تعدل في حاجات العضو تسأذن منه برساله خاصه الاول ربناااااااااااااااا معااااااااااااااااااااك
الس جوكاند

الس جوكاند

انثى عدد الرسائل : 21

مُساهمةموضوع: رد: ممكن اعرف ليــــــــــــــــــــه   ممكن اعرف ليــــــــــــــــــــه Icon_minitimeالثلاثاء ديسمبر 25, 2007 12:59 pm

وايه دخلي انا بان اسلام شال صورتك والتوقيع الغريب بتاعك

ياريت متجبيش سرتي تااااااااااااني فهمه ولا مش فهمه
الس جوكاند

الس جوكاند

مُساهمةموضوع: رد: ممكن اعرف ليــــــــــــــــــــه   ممكن اعرف ليــــــــــــــــــــه Icon_minitimeالثلاثاء ديسمبر 25, 2007 1:00 pm

انا مش عارفه يااسلام ايه اللي بيحصل ده
حاسه اني مش مرغوب بيا هنا
LOLO 52
مشرفة مميزة
مشرفة مميزة
LOLO 52

انثى عدد الرسائل : 1255
العمل/الترفيه : عااااااااااطل لحد بداية الدراسة

مُساهمةموضوع: رد: ممكن اعرف ليــــــــــــــــــــه   ممكن اعرف ليــــــــــــــــــــه Icon_minitimeالثلاثاء ديسمبر 25, 2007 1:20 pm

وردة الصحراء
بما انى معرفس اليس اصلا دخلت او سجلت امتا ومرحبا بيها على كل حااااااااااااااااال

انا هرد فى حكاية الغاء الصورة انا الصورة بتاعتى برضو اللى كنت حطاها اتغيرت ودة مش معناة ان الصورة وحشة او غلط انها تكون مرئية على الكافية
دة برضو مش معناة ان اسلام عاوز يمشى الكافية على مزاجة حتى لو عاوز براحتة ما هو اصلا الكافية من تصميمة وفكرتة يعتبر صاحب المنتدى كلة اصلا واحنا اللى ضيوف علية
من الاسس بتاعت الكافية بتاعنا ان لما بتحصل حاجة تضايق اى حد يبعت لاسلام بس على رسالة خااااااااااااااصة لان ممكن يكون الموضوع مش مستاهل اى حاااااااااااجة اصلااااااااا
على فكرة كماااااااااااان ممكن ميكنش اسلام اصلا هو اللى لغى الصورة لان التصميم بتاع الكافية اتغير فممكن يكون الصورة اتغيرت مع التصاميم

معتقدش كمان يا وردة الصحراء ان تغير او الغاء الصورة حاااااااااجة كبيرة لدرجة انك تجرحى فى عضوة اخرى

عدل سابقا من قبل في الثلاثاء ديسمبر 25, 2007 1:34 pm عدل 1 مرات
LOLO 52
مشرفة مميزة
مشرفة مميزة
LOLO 52

انثى عدد الرسائل : 1255
العمل/الترفيه : عااااااااااطل لحد بداية الدراسة

مُساهمةموضوع: رد: ممكن اعرف ليــــــــــــــــــــه   ممكن اعرف ليــــــــــــــــــــه Icon_minitimeالثلاثاء ديسمبر 25, 2007 1:22 pm

الس جوكاند كتب:
انا مش عارفه يااسلام ايه اللي بيحصل ده
حاسه اني مش مرغوب بيا هنا

لا ابدا يا اليس اهلا بيكى
اهلا بيكى معااااااااااااااااناا ونروتى عليتناااااااااااا الصغيرة
بس سؤال معلش اية تل ابيب اللى انتى حطاها دية
معلش يعنى مجرد سؤال مش اكثر
الس جوكاند

الس جوكاند

مُساهمةموضوع: رد: ممكن اعرف ليــــــــــــــــــــه   ممكن اعرف ليــــــــــــــــــــه Icon_minitimeالثلاثاء ديسمبر 25, 2007 1:28 pm

دي بلدي يا لولو
احنا مصرين من اصل يهودي
الس جوكاند

الس جوكاند

مُساهمةموضوع: رد: ممكن اعرف ليــــــــــــــــــــه   ممكن اعرف ليــــــــــــــــــــه Icon_minitimeالثلاثاء ديسمبر 25, 2007 1:59 pm

مردتيش ليه يالولو شكلك كده اضيقتي مني
اسلام سعد الدين
1
1
اسلام سعد الدين

ذكر عدد الرسائل : 1108

مُساهمةموضوع: رد: ممكن اعرف ليــــــــــــــــــــه   ممكن اعرف ليــــــــــــــــــــه Icon_minitimeالثلاثاء ديسمبر 25, 2007 2:21 pm

اولا أحييكم بتحية طيبة من الله مباركة تحية الاسلام السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

وردة الصحراء او انين البحر او ايتن أيا كان مسماكي فالله بارك وتعالي قد نهي عن الظن وقد قال تبارك وتعالي بسم الله الرحمن الرحيم ان بعد الظن إثم صدق الله العظيم

ظننتي بي سوءً وهذا ليس للمرة الأولي التي تفعلين بها ذلك فليس غريبا عليكي ولم أتفاجأ بالطبع من لهجبتك أو من موضوعك وتجريحك بعضوة أخري دون أي وجه حق

أختي في الله أيتن انا لم أغير صورتك أو توقيعك وربما تكون أختي في الله أمل نائبتي هي من غيرت ذلك لشيئ تراه

وان سألتيني غن وجهة نظري فسأقول ان ما وضعتيه اولا كانت صورة لعادل امام في شكل قبيح جدا وهو شكل غير جمالي ولا متحضر ومتشبه بالنساء والتشبه بالنساء حرااااااااااااااااااام وملعون من يغعل ذلك
اما علمتي ان نبينا محمد صلي الله عليه وسلم قد لعن المتشبهين من الرجال بالنساء والمتشبهات من النساء بالرجال فربما لذلك قد حزفتها وقد كنت أعتزم فعل ذلك الا ان ما افعله بالمنتدي حال دون ذلك

وأحب أن اوضح الطريقه التي اعترضتي بها علي فعل ذلك او عبرتي بها عن وجهة نظرك بانها طريقه غير حضاره ولا تمت للمسلمين بصلة انتي جدتك فاطمة واسماء وامك عائشة وخديجة ومن آداب الحديث الا أجرح أحد وألا اعترض او ابدي رأيي بهذا الشكل كان من الممكن ارسال رساله لي وقد اخبرتك هذا بالامس القريب وكان ما تريدينه سيحل انما سمات القوم لا تتغير فهي في جباههم

اختي في الله ايتن ان كنتي تريدين البقاء في هذا المنتدي فلتعلمي ان هذا المنتدي ازاح عن كاهله همووم الهلوثات التي كانت تحدث وليس في وسعه ولا وقته ولا مكانه افتعال الخلافات والنقاشات الغير هادفه فلقد حمل وحملت معه هم اكبر وهو هم الدعوة
استحلفك بالله الذي لا معبود سواه ان تلتزمي بذلك وان شق عليكي الأمر فمنتداكي اولي بكي وافسحي المجال لمن هم أقدر بحمل المسؤليه الدعوية والأدبية

والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته
https://elnada.ahlamontada.com
الس جوكاند

الس جوكاند

مُساهمةموضوع: رد: ممكن اعرف ليــــــــــــــــــــه   ممكن اعرف ليــــــــــــــــــــه Icon_minitimeالثلاثاء ديسمبر 25, 2007 3:22 pm

الله علي كلامك الجميل انت بجد انسان رائع وجميل
بجد يااسلام انت نموزج لفتي احلام البنات من غير مجامله بجد بجد انسان جميل
اسلام سعد الدين
1
1
اسلام سعد الدين

ذكر عدد الرسائل : 1108

مُساهمةموضوع: رد: ممكن اعرف ليــــــــــــــــــــه   ممكن اعرف ليــــــــــــــــــــه Icon_minitimeالثلاثاء ديسمبر 25, 2007 4:05 pm

ربنا يجازيكي خير يا اليس

اللهم لا تجعلني فتنة يُضَل بها الناس واجعلني هدي ونورا لغيري من الضالين واعوذ بك ان اكون جسرا يعبر به الناس لرضوانك والجنه ويلقي به في النار واعوذ بك ان اذكر بطاعتك وانساها
https://elnada.ahlamontada.com
أمل
2
2
أمل

انثى عدد الرسائل : 123

مُساهمةموضوع: رد: ممكن اعرف ليــــــــــــــــــــه   ممكن اعرف ليــــــــــــــــــــه Icon_minitimeالأربعاء ديسمبر 26, 2007 3:35 am

انا الي حزفت صورتك وتوقيعك لانه خارج عن الزوق العام وبعد كلام اسلام مفيش كلام ممكن يتقال تاني

ممكن اعرف ليــــــــــــــــــــه
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» واللة العظيم ممكن اعرف شخصيتك من ....... ادخل وشوف
» ممكن انضملكوا هنا ؟
» هاي علي احلي كافيه عضو جديد ممكن؟؟؟