النـــــــــــــــــــــــــــــــــــدي كــــــــــــــــافيــــــــــه
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

النـــــــــــــــــــــــــــــــــــدي كــــــــــــــــافيــــــــــه

البيت بيتك والمشاريب علينا

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

ولدك ولا جوزك؟؟(منقول)

كاتب الموضوعرسالة
LOLO 52
مشرفة مميزة
مشرفة مميزة
LOLO 52

انثى عدد الرسائل : 1255
العمل/الترفيه : عااااااااااطل لحد بداية الدراسة

ولدك ولا جوزك؟؟(منقول) Empty
مُساهمةموضوع: ولدك ولا جوزك؟؟(منقول)   ولدك ولا جوزك؟؟(منقول) Icon_minitimeالجمعة أكتوبر 19, 2007 12:33 pm

ولدك ولا جوزك؟؟(منقول) 643531
يا جماعة الموضوع دة منقول بس بجد تحفة انا مش جيباة تعبيرا عن وجهة نظرى فية ولكن من اجل الضحك والتسلية مش اكتر
رغم انة فى حاجات صحيحية شوية بس برضو مش للدرجادى اسبكوا مع الموضوع بقا::
*مع ابوكى .. فى العيد بيديلك العيديه وفوقيها بوسه .. لكن مع جوزك .. بيقول انت خلاص كبرتى على الحاجات دى

*مع ابوكى لو حصل وكنتى زعلانه .. بيزعل عشانك .. لكن مع جوزك .. بيزعل منك .. ويلومك ازاى تزعلى اصلا

* ابوكى .. كلمه حلوه ترضيه .. وجوزك .. طول الليل تحايلى فيه

*أبوكى .. لما تدلعى عليه .. بيفرح بيكى .. انما جوزك .. بيقولك .. اكيد عايزه حاجه

*ابوكى .. لما تقولى له .. ده حصل كذا وكذا .. بيهتم ويصدقك .. انما جوزك .. بيقولك .. الموضوع دا وراه ان .. ويشك فى كلامك

* ابوكى .. لو شافك بتعيطى ها يمسح دمعتك .. انما جوزك .. ها يقولك يادى النكد

*مع ابوكى .. لو حاطه ماكياج فاقع شويه.. ها يقول لك الهادى عليكى احلى .. وانت احلى من غيره خالص ( يا حبيبى يا بابا ) .. لكن جوزك .. ها يقولك شكلك زى عروسة المولد

*مع ابوكى .. نفسك تخرجى مع صحباتك .. ها يقترح عليكوا تروحوا فين .. ويجى يوصلك كمان .. لكن جوزك .. ها يقول مالوش لزوم .. والبيت ماله

*ابوكى .. لو طلب منك كوباية ميه .. بيقولك لو سمحتى عايز ميه .. انما الكابتن .. بيقولك قومى هاتى ميه

* لو ابوكى نايم .. وانتى صاحيه لسه وعامله شوية دوشه .. ما بينطقش .. لكن جوزك .. صوت زعيقه ها يسمع الشرق الاوسط كله

*ابوكى .. فى كل الاحوال بيتناقش معاكى .. جوزك مناقشته معاكى قائمه على انه لازم يطلعك غلطانه حتى لو الموضوع مالوش علاقه بالغلط والصح

*لو بتتفرجى مع ابوكى على التليفزيون .. ها يسيب لك الحريه تتفرجى على اللى انتى عايزاه .. لكن المحروس .. مافيش قدامك غير يا الاخبار يا الكوره

*ابوكى دايما شايفك حلوه .. جوزك مش بيشوفك حلوه الا فى الحالات النادره .. او اذا كنتى صاروخ وهو مضطر يعترف وفى الاغلب مش ها يعترف

*لو جالك مكالمه غلط على موبايلك .. ابوكى ها يقولك حصل خير .. لكن جوزك .. ها يتهمك بالخيانه

* لو ما فيش فى التلاجه غير ازازة بيبسى واحده .. ابوكى ها يسيبها لك بنفس راضيه .. لكن جوزك ها يقول معلش انا لازم ابلع او ها يقسمها معاكى بس ده قليل لو حصل وقسمها معاكى فعلا

*لو اتزحلقتى على الارض .. ابوكى ها يجرى يشيلك .. جوزك ها يقعد يضحك ويقولك ما انتى اللى مش منشفه الارض كويس

*ابوكى .. ممكن يكتبلك حاجه باسمك .. او يحطلك مبلغ فى البنك .. جوزك .. لا لا لا يمكن نفسه تطاوعه على الفعله الشنعاء دى

*لو العربيه عطلت بيكى .. ابوكى.. ها يقولك اقفليها وتعالى وانا ها اتصرف .. جوزك .. ها يقولك متركبيش العربيه تانى

* لو مقدمه على شغل .. ابوكى.. ها يوصى عليكى طوب الارض .... لكن جوزك .. مش ها يتعب نفسه ولا يهمه اصلا وها يقولك يعنى انتى ها تشتغلى وزيره

* ابوكى لو لاحظ انك متخانقه مع اختك .. ها يصالحكوا على بعض .. لكن جوزك .. ها يقول خليهم يولعوا دول عيله عجب

* مهما ابوكى كان متضايق .. لا يمكن تكلميه وتلاقيه مكشر .. لكن جوزك .. لو متضايق .. مصر كلها هتنكد عليكي

دة مش راى خالص ولا نصيحة منى لاى بنت بس عاوزة اسمع رايكوا اااااية فى المقارنة من النوع دة
شكراااااااااااااااا
زائر
زائر
Anonymous

مُساهمةموضوع: رد: ولدك ولا جوزك؟؟(منقول)   ولدك ولا جوزك؟؟(منقول) Icon_minitimeالجمعة أكتوبر 19, 2007 2:32 pm

ياه الكلام ده لمس كبد الحقيقه المقارنه مش معقوله وحقيقيه في اغلبها بس والله مش على الطول جوزك بيبقى وحش في حاجات بتحسي ان جوزك بيعوضك حنان بباك لما تعوضيه حنان مامته
LOLO 52
مشرفة مميزة
مشرفة مميزة
LOLO 52

مُساهمةموضوع: رد: ولدك ولا جوزك؟؟(منقول)   ولدك ولا جوزك؟؟(منقول) Icon_minitimeالجمعة أكتوبر 19, 2007 2:40 pm

شكرا مرورك امة الله
انا بجد رايى كدة
بس انا فى رايى مهما فعلت الزوجة ممكن تعوض جوزها جنان الام بشكل مؤقت مش دائم والعكس صحيح
الزوج بشكل مؤقت بيعوض زوجتة عن حنان الاب
شكرا ليكى
رقة الند
زائر
Anonymous

مُساهمةموضوع: رد: ولدك ولا جوزك؟؟(منقول)   ولدك ولا جوزك؟؟(منقول) Icon_minitimeالسبت أكتوبر 20, 2007 10:01 am

ههههههههه كلام جميل يا لميا
وانا متفقه مع رئى امه الله برضو ورئيك
شكرا ليكى يا عسل
LOLO 52
مشرفة مميزة
مشرفة مميزة
LOLO 52

مُساهمةموضوع: رد: ولدك ولا جوزك؟؟(منقول)   ولدك ولا جوزك؟؟(منقول) Icon_minitimeالسبت أكتوبر 20, 2007 10:02 am

شكرا مرورك يا قمر انتى

ولدك ولا جوزك؟؟(منقول)
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» احببتك ( منقول )
» اجمل 100 شعر عن الحب (منقول)
» نصائح جامدة جدااااااااااا منقول
» لماذا نخسر اشخاص نريدهم فى حياتنا منقول
» (( اشرف خير خلق الله محمد ابن عبد الله )) (منقول)