النـــــــــــــــــــــــــــــــــــدي كــــــــــــــــافيــــــــــه
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

النـــــــــــــــــــــــــــــــــــدي كــــــــــــــــافيــــــــــه

البيت بيتك والمشاريب علينا

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

الدروس الخصوصية

بسمه
اسلام سعد الدين
6 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
اسلام سعد الدين
1
1
اسلام سعد الدين

ذكر عدد الرسائل : 1108

الدروس الخصوصية Empty
مُساهمةموضوع: الدروس الخصوصية   الدروس الخصوصية Icon_minitimeالأحد سبتمبر 02, 2007 5:25 pm

بدون تعليق

الدروس الخصوصية 018
https://elnada.ahlamontada.com
بسمه

الدروس الخصوصية Empty
مُساهمةموضوع: رد: الدروس الخصوصية   الدروس الخصوصية Icon_minitimeالإثنين سبتمبر 03, 2007 7:13 am

فعلا , دي مشكله كلنا عانينا منها أول مادخلنا الجامعه , هي النتيجة ماكانتش هيا هيا قوي يعني Very Happy , بس فجأة الطالب بيلاقي نفسه لازم يدور في مراجع ويعمل أبحاث ويذاكر كتب كبيييييييييره No بعد ماكان أيام المدرسه ياعيني متدلع علي الاخرSleep و لو ذاكر في الملازم اللي متلخصاله علي الجاهز يبقي كتر ألف خيرهcheers ,دي آخرة شرب العلم بالمعلقة , و لاااااااااااااازم نتحمل نتيجة اللي شربناه ونتعب شويهdrunken ,

ممكن تنادولنا نور بإزازة ميه ساقعه متلجه بقي عشان اللي احنا شربناه ده Rolling Eyes
LOLO 52
مشرفة مميزة
مشرفة مميزة
LOLO 52

انثى عدد الرسائل : 1255
العمل/الترفيه : عااااااااااطل لحد بداية الدراسة

الدروس الخصوصية Empty
مُساهمةموضوع: رد: الدروس الخصوصية   الدروس الخصوصية Icon_minitimeالثلاثاء سبتمبر 04, 2007 9:04 am

اة اة اة
من الدروس الخصوصية دية
ارف ارف
انتوا عارفين اخر موضة دلوقتى او السنادى
فى مدرسين طبعا خاصتا بتوع الثانوى بدوا دلوقتى فى الدروس كل مدرس الطلب علية جامد شوية وبيشتغل بشوية ذكاء مخلى العيال الغلابة تجرى علية ولا كانك عمرو دياب ولا حاجة عامل حصة تعارف بمبلغ وقدرة وصل هذا المبلغ 30 جنية
طب لييييييييييييييييييية هيفضل بتاع ساعتين يقدم نفسة وطبعا بتواضع مزيف هيسال العيال عن اسمهم ومدارسهم وساكنين فيييييييين؟؟؟؟؟؟؟؟؟ عشان يحلل ال30 جنية منهم لله
ربنا يررحم ااولياء الامور اللى يعنى بيقبضوا المرتب باليمين يدوة للمدرس بالشمال
ربنا يسترها معانا جميعاااااااااااااااااااااا وفى الاخر يطلع العيال شهداء وضحايا الثانوية العامية وانا واحدة منهم على فكرة يلا الحمد لله
مريهان سالم

مريهان سالم

انثى عدد الرسائل : 73

الدروس الخصوصية Empty
مُساهمةموضوع: رد: الدروس الخصوصية   الدروس الخصوصية Icon_minitimeالسبت سبتمبر 15, 2007 5:09 pm

انا بقي عمري ما خدت دروس خااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالص

عشان ببساطه مبحبش المدرسين بحس انهم غلاس كده ومحسسين الواحد انهم فاهمين كل حاجه مع انهم مش فاهمين حجات كتير في حجات كتير

والنبي ياسمسوم ابقي اعملنا مذكرات بس عن طالبات الثانويه العامية دي
البلياتش
زائر
Anonymous

الدروس الخصوصية Empty
مُساهمةموضوع: رد: الدروس الخصوصية   الدروس الخصوصية Icon_minitimeالأحد سبتمبر 16, 2007 5:03 pm

استحالة تكوني مختيش دروس خصوصية اة بالحق انت جبتي كام في الثانوية العامة
آنين الب
زائر
Anonymous

الدروس الخصوصية Empty
مُساهمةموضوع: رد: الدروس الخصوصية   الدروس الخصوصية Icon_minitimeالإثنين سبتمبر 17, 2007 11:23 am

ههههههه انا بقى بجد كنت بحب وقت الدرس جداااااااا
هقولكم ليه اولا الاساتذه بتوعنا كانو فظاع جدا يعني بنقضي
نص الدرس في الضحك وهما اصلا مكنوش بيعرفو يشرحو من التعليقات اللي كنت بقولها وسط الدرس بس والله كانت ايام جميله
أسيرة ال
زائر
Anonymous

الدروس الخصوصية Empty
مُساهمةموضوع: رد: الدروس الخصوصية   الدروس الخصوصية Icon_minitimeالإثنين سبتمبر 17, 2007 3:00 pm

الدروس الخصوصية الكل بيهاجمها بس ده فى حالت اذا كان فعلا المدرس بيحفظ الطالب كلمتين يقولهم فى الامتحان وبس
لكن اكيد فى مدرسين قايمين بواجبهم على اكمل وجه
بجد غلبان قوى المدرس المرتب لوحده مايأكلش عيش
nana

nana

انثى عدد الرسائل : 5

الدروس الخصوصية Empty
مُساهمةموضوع: رد: الدروس الخصوصية   الدروس الخصوصية Icon_minitimeالخميس سبتمبر 20, 2007 5:12 am

فعلا الدروس الخصوصة بتعمل اكتر من كدا
انا الحمد لله خلصت من ظماااااااااااااااان
100 سنة بقا
http://www.catofdesert.blogspot.com
بسمه

الدروس الخصوصية Empty
مُساهمةموضوع: رد: الدروس الخصوصية   الدروس الخصوصية Icon_minitimeالخميس سبتمبر 20, 2007 1:56 pm

ماحدش غاوي يكلف اهله مصاريف للدروس الخصوصيه وهي تعتبر ميزانيه لوحدها , بس لو المدرسين في المدارس بيشرحوا ماكانش حد لجألها , طبعا مانظلمش كل المدرسين في ناس بتراعي ضميرها وبتشرح في الفصول زي الدروس كمان ويمكن اكتر , بس دول بقي قليلييييييين جدااااااااااا , يتعدوا علي الصوابع
نهر الحنين
مشرفه عسولة
مشرفه عسولة

انثى عدد الرسائل : 191
العمل/الترفيه : طالبة جامعية

الدروس الخصوصية Empty
مُساهمةموضوع: رد: الدروس الخصوصية   الدروس الخصوصية Icon_minitimeالجمعة سبتمبر 21, 2007 5:56 pm

الحمد للة انا خلصت الثانوية العامة من زمااااااااااااااااان وماخدتش دروس فى الجامعة

الدروس الخصوصية
صفحة 1 من اصل 1